vrijdag 8 november 2013

Davitamon Run (10K) - 20/10/2013

Enkele weken geleden deed ik de Davitamon Run mee. Ik wou wel eens weten wat een 10 km wedstrijd inhoud in functie van het komdende seizoen, aangezien ik tot nu toe enkel 5 kilometer wedstrijden gelopen heb.  Ik had me behoorlijk vooraan gesteld bij de start zodat ik niet teveel moest opschuiven. Eens gestart begon ik de lopers voor mij in te halen, maar ik was iets te snel aan het lopen. Na een 2-tal kilomter merkte ik toch dat het tempo iets te hoog was en moest ik temporiseren. Ik hield mijn Garmin in het oog om te voorkomen dat ik stilviel. De laatste twee kilometer kon ik nog licht versnellen.

Ik finishte uiteindelijk in 45:16 wat zowat te verwachten was. Zaterdag de crossduatlon van geluwe, eens benieuwd of ik progressie gemaakt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten