zaterdag 28 februari 2015

Crossduatlon Melle

Na de stage vorige week waar mijn ploegmaats me toch eens goed lieten afzien had ik besloten om de Crossduatlon van Melle toch mee te doen. Aanvankelijk twijfelde ik, maar als ik niet voluit ga is het zeker een goede training.

Het eerste lopen ging vlot, ik zette een normale tijd neer voor mijn kunnen zeker aangezien ik nooit echt forceerde. Hierna volgde een zo snel mogelijke wissel om de loper net voor mij te kunnen volgen bij het fietsen. Ik wou niet alleen vallen want er stond veel wind. Tijdens het fietsen moest ik soms wat lengtes prijsgeven, maar op de kasseistrook kon ik telkens terugkomen zodat ik er nooit echt  afgereden ben. De tweede wissel liep opnieuw vlot maar de andere duatleet kan net iets sneller lopen. Ik besloot niet aan te dringen en gewoon rustig aan te komen. De deelnemers achter mij zaten namelijk op voldoende afstand en het was uiteindelijk de bedoeling om de wedstrijd als training op te vatten.

Ik werd 17de op 42 deelnemers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten