zaterdag 20 juni 2015

Jogging Gavere

Gisteren nam ik deel aan de jogging van Gavere om mijn loopsnelheid wat op te krikken. Ik nam deel aan de 4,6km met een 44-tal starters. Al bij de opwarming voelde ik dat het niet super zou worden, ik had nog redelijk stramme spieren van de wedstrijd zondag. De start was zeer snel, ik ging mee maar liet de snelsten toch gaan. Na ongeveer een kilometer lag ik in vijfde positie, ik kon goed tempo houden (net onder de 4 min/km) maar kon niet versnellen door het stramme gevoel in de spieren. Dit was jammer want ik kon mijn wagonnetje niet aanpikken bij een paar tragere starters va de 9,2 km en moest uiteindelijk nog enkele lopers van de 4,6 km laten voorbijgaan die op het einde wel een versnelling in de benen hadden.

Ik werd 9de op 44 deelnemers in een tijd van 17 min 36 sec. Mocht ik zo geen stramme spieren gehad hebben kon ik meespelen voor de 4de plaats, de top-3 was te hoog gegrepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten