zondag 5 juli 2015

Adelardus jogging

Doordat dit weekend een hittegolf voorspeld werd besloot ik om niet deel te nemen aan de duatlon van Kortrijk en de Adelardus jogging mee te doen. Het was vrijdag zeer warm maar het was nog te doen om te lopen.

Bij de start ging het tempo direct de hoogte in. Ik besloot direct over te gaan op mijn tempo want te snel starten zou me op de slotklim zuur kunnen opbreken. Ik kon nog enkele te snelle starters oprapen en liep continue een gemiddeld tempo van 4min/km, trager dan verwacht maar gezien het parcours en de hitte niet zo abnormaal. In de slotklim werd ik nog door 2 lopers voorbijgesneld. Ik had misschien wat moeite moeten doen om ze achter mij te houden maar ik wist dat het podium helaas al weg was.

Ik werd 7de op 79 deelnemers. Volgende week de jogging van Zevergem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten