zaterdag 3 januari 2015

2015, verder progressie maken

2014 is net voorbij, het werd een jaar met hoogtes (Powerman Luxemburg, Duathlon Kampenhout,...) en laagtes (Duathlon Geluwe en Wachtebeke). Dat ik niet altijd even constant presteerde heeft waarschijnlijk veel te maken met het feit dat ik ook niet constant trainde en een paar keer ziek was. Al bij al kan ik tevreden zijn, ik maakte progressie (hoewel minder dan gehoopt).

2015 wordt een vervolg op 2014, met andere woorden opnieuw een Powerman avontuur. Ditmaal zal ik starten in de Powerman van Falkenstein (Duitsland), de wedstrijd is langer dan deze van Luxemburg die helaas niet meer doorgaat. Hoe mijn seizoen er exact uit zal zien ligt nog niet vast maar als de resultaten van de Powerman positief zijn en ik ook in een halve marathon een goed resultaat neer kan zetten is het de bedoeling op in het tweede deel van het seizoen te trainen voor de halve van Damme (duatlon-versie) om vervolgens fit te zijn voor de eerste winterduatlon in Wetteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten